Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 4, 2009

bABy gLAMORe~~ANAK SEDARE AKU~QISTINA BALKIS


beby yg comel ni dilahirkan pada 29/10/09...setelah 8 taun mak ayah dia berusaha maka lahirlah dia yang diberi nama QISTINA BALKIS....beby ni adalah anak sedare aku yg ke-8 dlm famili aku....dia adalah beby girl yg sgt comel wat mse ni dan tok slamenyer..nape dia comel...pasti sbb dia anak sedare aku...beby dilahirkan kat hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan...saat kelahiran beby aku x de, aku kat utm tp dlm hati aku mendoakan keselamatan both beby n akak aku....aku akan syg sgt2 kat beby....nape aku kte beby ni glamer..sbb muka beby da kua bite kat tv3 n suatkabar yg ade kat m'sia ni..1 m'sia pon tau ttg kehadiran beby di muka bumi ALLAh ni..tok keterangan lanjut, click link utusan m'sia kat bwh...


Utusan Malaysia Online - Dalam Negeri

Shared via AddThis


mood : sgt x sabar nak tgk beby
listening to : azan isyak
to do : mandi

No comments:

Post a Comment