Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 2, 2009

tOgeTher WitH U GuyS...








dari kiri :
syam, beger, aku n kojek....






Entri kali ni aku nak cite sal kwn2 aku..kte semua ni blaja kat polisas...semua ni 1 clas la kiranyer...sebenarnye jarang gle aku jumpe ngan diorang kecuali cinta hati aku, beger...ngan kojek agak jarang w'pon cc dia dkt jek ngan umah aku...tp aku lak yg jauh dr kojek..hehehe...
Hari ni merupakan ari raye yg ke-3.....mula2 tu syam dtg beraye kat umah aku ngan beger...pas mkn n borak2 diorang ajak aku g beraye..aku pon ikut la...lg pon x de nak wat pape pon kat umah...raye ke-3 da x ramai yg dtg....lau ade pon aku dok diam2 kat dlm umah, bia org lain jek yg layan...huhuhuh...jahat gle aku ni...
lps pegi beraye sakan, mkn pon da byk, perut bun da naik buntal...tb2 syam call kojek ajak kua same..aku da cuak da, maklomla time 2 da kol 8 mlm..aku x besa kua mlm2...dengan takutnyer aku tepon mintak permission kat aboh, nasib baik aboh memahami, tq aboh syg....kitorangpon dgn perut yg da sarat tu g lak lepak kat RED ISLAND CAFE yang terletak kat JALAN PAK SAKO...aku melantak lg, time tu aku mkn N.GRG THAILAND...sedap wo..da kenyang tu br aku nmpak tukang masak dia, cina rupanyer..patotla sodap....lepak punyer lepak, da kol 10 mlm..aku takut da..mula menggelabah, nasib baik this guys memahami...
ada lg 1 masalah, td aku dtg naik keta syam, mslhnye perjalanan x sehaluan...tepakse la aku blek ngan kojek...berpisah la ngan kekasih ati aku...hehehe...1st time blek mlm ngan laki2 lain...heheheh...


to do : psm
mood : x de mood

No comments:

Post a Comment