Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 6, 2009

.....bRoKeN HeaRt.....














Perasaaan ni hadir dlm diri aku sejak 2-3 ari lepas...aku rasekan sangat sunyi....kesunyian yang memecahkan segale saraf aku..otak aku turut mainkan peranan..ia ligat berputar mencari alasan...apakah yang terjadi terhadap diri aku....

apakah penyebab berlakunya perasaan ini...jiwa aku begitu sunyi..aku kehilangan sesuatu yg aku juga tidak pasti..yg pasti aku merasakan kekosongan di suatu ruang dijiwaku...pada ketika ini perasan aku diboleh digambarkan melalui lagu yg aku dengar....

"satu jam saja kutelah bisa cintai...
kamu, kamu, kamu, dihatiku...
namun bagiku melupakanmu butuh waktuku...
seumur hidup...
satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu dihatiku...
namun melupakanmu butuh waktuku...
seumur hidup...."






















hati aku sgt bercelaru bile memikirkan KEHILANGAN....waktu masih terlalu awal untuk aku kehilangannya...aku x bersedia kerana ia mungkin da jd sebahagian dari hidop aku.....

kenape aku memiliki perasaan ini...? YA ALLAH, bantulah hambamu ini...sesungguhnya aku sgt keliru..baru sedetik aku merasakannya tp seperti seumur hidop aku ade pertalian dengannya...hatiku terluka bile memikirkannya....aku sedih, jiwaku kosong, hatiku menangis pilu...dgn begitu mudah aku akan menjatuhkan airmataku tanpa sebab yg pasti....

kembalikan sinar itu dlm hidopku.sesungguhnya aku merasakan kebahagian tanpa perasaan kehilangan sesuatu yg x pasti ini..utk berterus terang aku x mampu melakukannya.....


mood : broken heart


No comments:

Post a Comment