Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 28, 2009

mode : jiwa kacau...

jam kat laptop ak da kol 12.23 am..mate ak da berat, ngantok ngat..tp mate ak xle nak lelap..pale ak lak rase berat..mcm beban jek..saat ak tulis entri ni, mate ak da mule b'kace2..ak pon x tau nape...tp ak rse sedey..pdhal td mse beger call, ak epy jek..sempat gelak2 besar...byk benda yg ak pikir...ngan exam yg mcm @****$$...jiwa ak rse kacau sgt..tp nape ak sedey..ak sdiri x le nak jwb soklan ni..yg ak tau mcm nak kena luahkan sesuatu tp camane n ape...ak pon x pasti ape yg terbuku kat ati ak..."YA ALLAH BANTULA AKU DLM MENANGANI KEKELIRUAN AKU SAAT INI, HANYA PDMU AKU MEMINTA DAN BERSERAH"...ak tau ALLAH tu maha mendengar+ memahami walaupon ak x luahkan ngan kte2...

ak x ske ape yg ak rse saat ni...nape perlu utk ak menitiskan airmate ak...kenape ak x le nak paham ngan diri ak mlm ni...nape...nape...& kenape...? ape yg ak nak kena wat tok legakan ati ak...ak rse sepi lak, maybe pengaruh cite SEPI aku tgk td kot...da lme x rse ati yg berbaur cmni...tb2 byk lak yg belegar2 kat pikiran ak...x tau nak start ngan yg mane ni...benti lu tok bg laluan air mate ak berguguran membasahi pipi...ak arap pas ni ak akan rse lega...bia la saat ini aku rse sakit, sedey, bia la smue tu menghiris jiwa..andai itu yg terbaik tok ak wat mse ni aku redha tok m'hdapi...tp nape airmate ak x benti mengalir, injap da rosak ke...?

skunk, teringat lak kat pakcik, kan bagus lau dia ade skunk...mesti dia da wat lawak bg ak tawe...mesti dia bole ceriakan aku...tp pakcik pon wat jiwa ak kacau gak..ntah la...nape org2 kat sekeliling ak wat ak cani...nape treat aku cani...aku pon manusia biase yg slalu wat salah tp jgn la cani..aku sedey tau..sgt2 sedey..aku rindu kat gina, kalau dulu dia la yg slalu ade kat sisi aku..aku rindu saat2 dulu...gina, kalaula mung ade kat sini mesti ak x cani kan...ak beruntung sbb aku ad kamooo...aku rindu kamoooo....

nape rse ni x le blah dlm diri ak...ape gne ade kehidupan kalu ia x membahgiakan...ape gne ade kenikmatan kalu ia x berkekalan...ape gne berkawan kalau ia menyakitkan...ntah lah, makin lame aku tulis blog ni makin sedey ak rse...ak x nak ade sape2 yg terase sbb ape yg ak rse x de kaitan ngan sape2 pon...just ak, gangguan emosi dlm diri aku jek...


ak ~ sepi yg x le blah...
kamoo ~ rindu kamoo di hatiku..
dia ~ jgn biakan ak derite..
kau ~ cinta matiku..

2 comments:

  1. jiwe kacau..tu biase la...1 st time rase ke? biakan jen smua benda tuh, lme2 ok la...fokus je pde yg plg pnting...sape pakcik..?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete