Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 27, 2009

akukah yg BERSALAH...?

kekeliruan melanda jiwa aku, nak stadi pon x tenang... peristiwa ni terjadi petang td, 27/10/09 ~ area kol 6 lebeh...conversationnye lebeh kurang camni la...

dia : ble anta i blek x ptg ni?
aku : x boleh, i ade keje ptg ni..

dia : keje ape?
aku : ade la..pandai dtg, pandai la blek...

ni la antara perbualan aku dengan dia..mungkin kte2 aku membuatkan dia terase kot...slame ni aku ingat dia x sensitif tp maybe dugaan aku salah kot...maybe dia terase ngan aku...x abis kat sini jek, pastu aku berkate2 lg...

aku : jom mkn kat akd lu, nti i anta la u..
dia : i da kenyang, lau ade choc ice blended g tau ek...
aku : x nak ah, lau nak, naik la aked sndiri...
i naik lu ek, nti u naik la aked, lau x de bus g tau la, i bole antakan...

bile pikir2 blek, aku rase besalah lak...bak kate bidalan malayu, "KERANA PULUT SANTAN BINASA, KERANA MULUT BADAN BINASA".. mungkin mulut aku da terlanjur berkate2 arini..hurmm...."TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR, TERLAJAK KATA BURUK PADAHNYA"...kesimpulannya, padan muka aku... sebelum berkate2, "lu pikir la sendiri"~ ayat nabil....huhuuhu...


p/s : kepada yang terlibat dgn penceritaan aku ni, aku mmg nak mintak maaf sgt2 kalu disebabkan kelancangan mulut aku ni, dia terase...perasaan ni lahir dr hati aku suci lg ikhlas..."I X DE NIAT NAK WAT U TERASE, PLIZ 4GIVE ME"

mood : jiwa yg bercelaru
listening to : bagaikan puteri ~ wiwi yg nyanyi




2 comments:

  1. oo now i understand why you look so down..started from this post..now i know my ABC..chill up!! this is what you call life..should have the ups and downs..kalau mendatar je..life pun tak best..live life to the fullest!!

    ReplyDelete
  2. yayayaya...thatls life...br idop x boring...huhuhu

    ReplyDelete