Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 24, 2009

KawaN aKu....


ape yg aku rse saat ni?..suatu perasaan yg sukar tok digambarkan dgn kte2...aku punya kwn2yg boleh support aku tp utk aku mnceritakan smuenyer kat diorang x mampu tok aku
lakukan..hati, perasaan dan pemikiran tiap2 individu kan beza2....

dlm kehidupan ni, aku byk wat kesalahan...tp aku wat pon ade sbb aku sdiri...tp aku x pasti ape yg aku wat ni rasional ke x?...maybe x kot...aku punya dia & dia adalah segalenyer tok aku (beger)...tp aku juga punye kwn2 yg sntiase ade tok aku...kekadang aku rse, aku lbh pentingkan "kwn" aku....kenape..? mungkin krn kwn tu slalu ade tok aku dan slaloo mengggembirakan aku...

stadi wik br2 ni...kwn aku tu da buktikan betape dia slaloo ade tok aku...aku sgt happy ble disampingnya..dia gak la yg byk bntu+temankan aku siapkan asenmen...aku ssh tok lupekan kwn aku tu...x tau la nape...aku cube tp aku x berdaye...dlm 2-3 ari aku x contact tp pas tu still go on blek...ape istimewa kwn aku tu ek smpai dia da jd sebahagian dr idop aku....huhuhuu...

kwn...kwn...kau mmgla kwn aku sampai ble2...walau ape kte org..kau ttp kwn aku & aku tau sape kwn dan sape yg terbaik tok aku...aku tau beza kwn dan juga teman istimewa aku (beger)...aku arap org x kan pandang serong dgn hubungan kte...huhuhuhu...


mood : waiting 4 magrib
to do : solat

No comments:

Post a Comment