Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 9, 2009

Aku..Kau..Dia..& Kue Raye...

Tart Nenas


Yg ni mmg la peberet aku..tp smpai skunk x reti nak wat..yg aku reti mkn jek..tiap2
taun mesti beger yg blikan aku biskut nih..taun ni x tau lg..arap2 dpt la lg..hehehe..


Almond London

Yg ni lak peberet kau dan dia kot..aku kureng sket ngan biskut ni..tp lau ade dpm mate abis gak 1 balang....leceh nak wat..mula2 kena grg badam..gentel biskut..bakar..pastuh kena celup lak dlm coklat..coklat meleleh kat tgn, pastuh jilat..sdp woooo...


Cornflake Madu

Biskut ni yg paling simple & senang nak wat..even anak sedare umor 3 taun pon ble wat....simple, senang, sedap & rangup..tu yg penting..lau sape2 wat jgn lupe kasi aku sket..


Mini Popia
Yg ni mmg la enak bile mkn time tgk tv, tp nak wat..perg sakit pinggang..ni la yg wajib aku kena wat tiap2 taun...x blek umah lg tp aku da kena booking tok menyimpul benda alah ni..lau ade lbh, aku bg korang test...sdp.....


Kerepek Keledek

Kerepek ini peberet kuarga bakal mentua aku..tiap2 kali nak raye..aku mesti blikan kepek ini...



Buah Rotan

Hak ni lak peberet dia..dia tu pakwe kesayangan aku, beger...taun ni makcik tu x nak wat buah rotan..x tau mane nak cr yg bez tok beger...



Kepek Pisang

Last but not least...ni peberet aboh aku..yg ni aku bli kat jb gak...kali ni kem kat gee & awe...dorang nak g bli kat air itam..(alasan nak g dating..huhuhu).. bakal mentua aku pon suke kepek ni, so kena la kua duit lebih...

1 comment: